sjuk blogg för dig och din vän!

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Justin bieber

Av mspgirlfriends - 21 februari 2012 19:28

Om snak om honom.rana låt mig inte bäreta värds saningen,men det var ju sund att jag fyller år samma månad+samma dag (inte år och klart inte samma tid!)Okej!jag ville säga vara hjälp mig till level 4 om sigillet bloggen + oss så om du hittar mg så är jag i level 2 två just nu.och just det!Vill ni ge mig presen i min fördelse dag så bara ge!jag aktiverar köpet till heder och +packet snart idag!men för jag är inne med iPhone så kan jag inte göra bilder osv.krammisar på er//bluebutterfly

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

???

Av mspgirlfriends - 22 februari 2012 10:00


Waw manelle du fyller år samma dag och samma månad .. Är det bara de du har gemensamt?? Jag har flera tusen bilder på honom och vi gillar samma intressen : ♥Han spelar basket och jag spelar basket. ♥Han gillar barcelona och jag gi...

Av mspgirlfriends - 19 februari 2012 11:50

Hej RORO_SB här . Bara så ni vet så gillar jag värkligen Justin Bieber. ♥ Aa det finns ganska många som gillar han och hans musik♥ Och det finns några som hatar han och hans stil . Iallafall vet jag en som hatar honom och det är min blo...

Av mspgirlfriends - 15 februari 2012 18:27

Häääääääääyyyyyyyyyy!försök att läsa hela! Jag är nämligen jag som skapat dena blogg för rorro kunde inte göra nåt så jag fixa både header+bakgrund och sen ska vi fixa (jag) chat box och iPod.och några glitterfy bilder.jag har haft en tidigare blogg...

Av mspgirlfriends - 13 februari 2012 16:28

Hej bli gärna vän med RORO_SB och bluebutterfly på moviestarplanet.com♥ ses där♥♥   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mus

Pink Bow Tie
♥hej och välkomen to vår msp blogg♥

Ovido - Quiz & Flashcards